Kolejna porcja z budowy modelu, tym razem padło na dość pracochłonną skrzynię biegów. Zakres części 23-35 plus oczywiście masę pochodnych. Bardzo fajnie i szczegółowo zaprojektowany element, już nie mogę doczekać się silnika gdyż zapowiada się bardzo podobnie.
Dobra teraz trochę zdjęć skrzyni biegów przed i po zamontowaniu w tylnej ramie ładowarki, która już jest wykończona drobniejszymi detalami.
Przy sklejaniu drobnych elementów ramy najwięcej problemów przysporzyło mi część 19a - wspornik przewodów hydraulicznych zaznaczony na zdjęciu. Element bardzo mały w którym należało wykonać kilka otworów przez które później będą przechodzić wyżej wymienione przewody.
W następnym odcinku zapraszam do oglądania ramy przedniej.
Pozdrawiam!
Jako P.H.U. Kujawa title="skrzynie biegów">http://www.phukujawa.com.pl/ mamy bardzo duże doświadczenie w naprawianiu skrzyń biegów. Serdecznie zachęcamy do skorzystania z naszych usług.
OdpowiedzUsuńDobrze wiedzieć kto naprawą takiej części jest w stanie się zająć jeśli przydarzy się awaria. I tu liczy się też czas bo każdy przestój maszyny ze względu na awarie i naprawy to duże koszty jakie ponosi firma, zupełny brak zysków. Wiele części da się naprawić, bezproblemowa jest między innymi regeneracja siłowników hydraulicznych, oby tylko zajął się ją serwis z wiedzą i doświadczeniem w takich naprawach. Aby część po zamontowaniu w maszynie działała bez zarzutu.
OdpowiedzUsuńPraca nad tak szczegółowym projektem jak skrzynia biegów wymaga precyzji i cierpliwości, ale równie ważne jest dbanie o zdrowie, zwłaszcza w kontekście problemów z narządami związanymi z układem oddechowym i słuchem. Regularne konsultacje laryngologiczne są istotne, szczególnie przy częstym narażeniu na hałas. Szczegóły leczenia w tej dziedzinie znajdziesz tutaj: https://szpital-gdansk.luxmed.pl/oferta/laryngologia-2/.
OdpowiedzUsuń